Thursday, July 14, 2005

TATİL HABERLERİ...

Tatil yapmayı beceremeyenlerdenim... Her sene tatil programları yaparım, bazen gittiğimde olur ama sıkılır 3 gün sonra dönmeye kalkarım; yada planladığımın tersi istikametlere hareket ederim. Biraz arızalıyım... Alternatif sınıfın yaz eğitim kampından yeni döndüm... 18-24 Temmuz tarihleri arasında, Erdek de Otistikler Derneğinin 10.Entegrasyon yaz kampı yapılacak. Bende Tiyatro atölyesi yapmak üzere orada olacağım... Hem çalışıp, hem tatil yapmak benim gibi işkolikler için daha uygun sanırım... Aslında çok da heyecan verici, tiyatronun tatil tarihiyle bir türlü uymayan bu kamp, hayatımın çok da kritik bir zamanında iyi bir zamanlamayla önüme geldi, bir atölye ihtiyacıda olunca hayır diyemedim; üstelik uzun süredir görmediğim bir kaç öğrencimde orada olacaklar aldığım haberlere göre. Yani ADA Programım 24 ünden sonraya kaldı, provalar hemen başlamazsa birazda Sapancaya gidilecek sanırım, yada biraz anneyle yazlığa ... Ama hayatımı programlamak tabiatıma aykırı, belli olmaz... Dönünce ilginç geçeceğini tahmin ettiğim kamp anılarımı yazarım diye düşünüyorum, görüşmek üzere,sevgiler.......

No comments: